Werkwijze Payt

Werkwijze online facturatie en debiteurenbeheer

Bent u geïnteresseerd in de online diensten van Payt? Dan maken we een vrijblijvende afspraak met u. We komen bij u langs, bespreken uw wensen en laten u meer zien van ons online platform. Besluit u uw debiteurenbeheer te automatiseren met behulp van Payt, dan starten we het implementatietraject.

Wat houdt dit precies in?
  • Payt brengt het huidige debiteurenbeheer van uw organisatie in kaart.
  • Vervolgens maken we een koppeling met uw facturatie-, administratie-, of boekhoudpakket.
  • In overleg met u kiezen we een startdatum.
  • Samen met u denken we na over het informeren van uw klanten over de wijzigingen.
  • De eerste herinneringen en facturen sturen we wanneer u daar klaar voor bent. Dit kan eventueel ook in twee fases; eerst de herinneringen en dan pas de facturatie.

Maak een afspraak!

Payt begrijpt dat het werken met een online debiteurensysteem de eerste tijd een beetje wennen is. Naast optimale begeleiding tijdens de implementatie van de software, bieden we ook daarna de ondersteuning en training die u nodig heeft.

Online incasso

Het online incassotraject van Payt is een logisch vervolg op het online debiteurenbeheer. Maar ook als u geen gebruik maakt van ons online debiteurenbeheer, kunt u heel eenvoudig een zaak starten en uw verstuurde facturen uploaden in de omgeving van Payt.

Werkwijze online incasso

Op het moment dat u een zaak start bij Payt, starten wij met het begeleiden van úw incassotraject. Belangrijk en bovendien prettig om te weten is dat u aan de knoppen van het incassotraject draait; Payt voert de volgende stappen voor u uit:

  • Aangetekende e-mail
    Het mailen van uw klanten in het incassotraject gebeurt met behulp van Aangetekend Mailen®. Een unieke dienst voor beveiligde e-mail.
  • Brieven
    Gedurende het incassotraject stuurt Payt fysieke brieven die worden bezorgd door PostNL.
  • Sms-berichten
    Meer dan 98% van de sms-berichten wordt gelezen. Debiteuren hebben gemiddeld meer dan 14 uur per dag hun mobiele telefoon binnen handbereik.
  • Telefonisch contact
    Met behulp van onze belrobot wordt uw klant meerdere malen gebeld. Onze robot verzoekt hem of haar om de openstaande vordering te voldoen.

Start een zaak!