Online debiteurenbeheer

Facturatieservice en online debiteurenbeheer

Het versturen van facturen en herinneringen, het bijhouden van betalingsregelingen, de correspondentie met klanten via de mail over (openstaande) facturen: het debiteurenbeheer van uw organisatie is een tijdrovende bezigheid. Niet zelden legt één medewerker zich volledig toe op het debiteurenbeheer van een organisatie. Payt brengt daar verandering in!

Uw debiteurenproces geautomatiseerd

Online debiteurenbeheer van Payt verstuurt de facturen en herinneringen van uw organisatie automatisch en vergemakkelijkt de correspondentie met uw klanten. U bepaalt zelf de doorlooptijd van de facturen, die uw klanten bovendien gemakkelijk en snel kunnen voldoen via iDEAL. Doordat Payt te koppelen is met bijna 650 pakketten, kunnen we nagenoeg altijd snel van start. Hoe we dat precies doen? Dat leest u hier!

Vraag een vrijblijvend gesprek aan!

Kortom; u houdt de controle, Payt doet het werk voor u! Op die manier heeft u meer tijd heeft voor de relatie met uw klanten en bent u minder tijd kwijt aan administratieve rompslomp. Meer dan 8.000 bedrijven gingen u voor.

Zeer eenvoudige overstap naar online incassotraject

Betaalt een klant onverhoopt niet, dan kunt u het debiteurentraject heel eenvoudig een vervolg geven met behulp van de software van Payt. Naast online debiteurenbeheer bieden wij namelijk ook online incasso. Dit traject is eveneens volledig geautomatiseerd en dat heeft zo zijn voordelen.
Meer weten over online incasso.