De klanten van Payt

Meer dan 8.000 organisaties kiezen voor Payt

Al meer dan 8.000 organisaties hebben hun facturatieproces en debiteurenbeheer geautomatiseerd met behulp van de diensten van Payt. Nog eens 400.000 bedrijven hebben direct toegang tot de diensten van Payt, vanuit hun boekhoud- of administratiepakket.

De klanten van Payt

Lees over de ervaringen van onze vele tevreden klanten. Hebben ze u overtuigd? Vraag dan een offerte aan of neem contact met ons op!

Als vooruitstrevend administratiekantoor in Amsterdam weten wij hoe belangrijk debiteurenbeheer is
om een onderneming financieel gezond te houden. Dit kan echter een tijdrovende en irritante taak zijn. Daarom bevelen wij bij onze klanten Payt aan. Dat scheelt niet alleen tijd, maar zorg ook voor meer overzicht en snellere betaling. Payt moet je zien als je ideale medewerker; is nooit ziek, zorgt voor structuur en voor een financieel gezonder bedrijf.

Geert Leijen

IBEO

“Het ondersteunen van ondernemers is de kern van onze werkzaamheden. Samenwerken met innovatieve en specialistische bedrijven die de dienstverlening van Exact probleemloos aanvullen is onmisbaar. Op het gebied van debiteurenbeheer- en incassosoftware kun je dan niet om Payt heen. De integratie tussen Exact Online en Payt is er één om trots op te zijn!”

Harold van Asdonk

Exact Software

Payt is voor Afvalcontainershop.nl medewerker van de maand. Payt heeft voor Afvalcontainershop.nl een besparing op het debiteurenbeheer gerealiseerd van 45%, dat is bijna de helft van de voormalige kosten. Ook besteden we nu 70% minder tijd aan ons debiteurenbeheer.

Richard Van Rijnsbergen

Afvalcontainershop.nl

Medigros sport en Medische groothandel heeft haar boekhouding helemaal op orde door het gebruik van Payt online debiteurenbeheer in combinatie met Exact Online. Met 1 druk op de knop zien wij de status van al onze debiteuren, is de betaaltermijn reeds verstreken of heeft de klant inmiddels een herinnering ontvangen omdat zij nog niet aan hun betaal verplichting hebben voldaan. Mocht het zo zijn dat de klant niet op tijd heeft betaald dan ontvangen zij geheel automatisch per mail of brief een herinnering. Dit geeft rust en overzicht in onze organisatie. Klanten betalen sneller sinds wij Payt gebruiken en wij zijn intern minder tijd kwijt aan onze debiteurenbeheer. Onze klanten waarderen ook heel erg dat de factuur direct te betalen is vanuit de mail door de iDEAL betaaloptie.

Dennis van der Sluijs

Medigros

Wanneer je een factuur hebt verzonden, dan wil je natuurlijk ook dat deze betaald wordt. De uitblinker hierin is Payt! De grootste online debiteurenbeheer- en incassodienstverlener van Nederland. Payt maakt debiteurenbeheer niet alleen veel eenvoudiger, maar ook veel goedkoper en leuker. Met Payt worden je facturen sneller betaald zonder dat de klantrelatie in het geding komt. Voys en VoIPGRID kiezen voor Payt!

Mark Vletter

Voys en VoIPGRID

Met Payt hou je tijd over voor de zaken die er echt toe doen. Het werkt eenvoudig en goed en voor onze klanten is de mogelijkheid tot IDeal betaling een veel gebruikte toepassing. Kortom: een fijne manier van debiteurenbeheer!

Gerald Zwiers

Your Floor

Er kunnen diverse redenen zijn dat een klant niet betaalt en zeker als freelancer moet je de situatie zorgvuldig afwegen. Sommige partijen hebben echter een extra zetje nodig om tot een betaling te komen. Vreemde ogen dwingen, en op dat gebied heb ik prettige ervaringen met Payt. Ze zijn transparant in hun methode, je hebt volledige controle en betaalt alleen voor daadwerkelijke kosten. Op deze manier kan ik de juiste aanpak kiezen en verlies ik niet onnodig een klant en omzet.

Daan Vielen

Digital Daan B.V.

“Wij zijn erg enthousiast over Payt. De Payt dienstverlening biedt een uitgekiende balans tussen het netjes omgaan met onze klanten enerzijds en het incasseren van de vorderingen anderzijds. Payt is hierin uniek en onderscheidend ten opzichte van incassobureaus waar we voorheen zaken mee deden. Bovendien geeft het geautomatiseerde proces ons altijd inzage in de trajecten en neemt het ons veel werk uit handen. Zeker nu we gebruik maken van de koppeling tussen Exact Online en Payt. Deze koppeling werkt fantastisch! Nieuwe zaken worden automatisch toegevoegd en lopende zaken worden automatisch bijgewerkt. Een aanbeveling voor iedereen die Exact Online gebruikt”.

Xenosite geloofd in een wereld zonder barrières en drempels. Eenvoud en transparantie in het product, de levering en de nazorg zijn belangrijke kernelementen. De nazorg voor de administratie moet voldoen aan deze eisen. Met de software oplossing van Payt worden klanten op een eenvoudige en doeltreffende manier herinnerd. Onwil is bijna nooit een reden voor het niet voldoen van een factuur. Veelal is de factuur niet ontvangen of is vergeten te accorderen. Dankzij de koppeling met Pay is een herinnering doelgericht. De klant kan de factuur direct voldoen via iDEAL. De herinnering is een directe aanleiding voor het doen van de actie: het voldoen van de factuur. Dankzij Payt.nl is onze cashflow enorm verbeterd en is het proces efficiënt en doeltreffende ingericht.

René Bandsma

Xenosite

Debiteurenbeheer was altijd een vervelend en tijdrovend klusje, en in de waan van de dag bleef het nogal eens liggen. Met Payt kan dat niet meer. Het versturen van herinneringen is volledig geautomatiseerd en erg netjes richting onze debiteuren. Debiteurenbeheer kost minder tijd dan hiervoor en we zien ons openstaande saldo onder de debiteuren teruglopen.

Payt werkt zeer plezierig!
Met Payt hebben wij een flinke tijdsbesparing in het debiteurenbeheer kunnen realiseren, doordat steeds meer klanten gebruik maken van de portal om facturen te raadplegen.
Door de mogelijkheid om de originele factuur te kunnen downloaden hebben wij minder vragen op onze backoffice.
Wij vinden ook de uitbreiding met de meertalige herinneringen en portal zeer mooi omdat we nu al onze internationale klanten ook de voordelen van communiceren via de Payt portal kunnen bieden. 

Erwin Balkema

Bano

Martini Reclamemakers BV maakt sinds een aantal maanden gebruik van Payt Online debiteurenbeheer. Als signmaker zijn wij een partner voor onze relaties op reclamegebied en Payt helpt ons deze relatie goed te houden door op een professionele wijze kenbaar te maken dat afgenomen producten en goederen op tijd betaald dienen te worden. De betalingsherinneringen worden op vooraf afgesproken termijnen toegezonden per email of post en dat helpt ons bij een vlottere manier van incasseren.
De koppeling met Exact Online verloopt probleemloos en ik kan Payt dan ook bij menig ondernemer aanbevelen.

Henk van der Laan

Martini Reclamemakers

Een wijs man sprak ooit eens: “Een klant is pas een klant, als de factuur is voldaan”
Toen wij in 2013 BeepRoger overnamen heb ik via een zakelijke relatie Merijn van Payt leren kennen. Destijds niet wetende ooit gebruik te hoeven maken van deze, overigens geweldige, service.
Het eerste jaar hebben wij enkel betalende klanten gehad. Prachtig! Totdat wij in januari van dit jaar (2015) een aantal facturen verzonden conform afspraak. De betaling bleef uit. Netjes een herinnering, netjes een telefoontje, e-mailtje, bezoek. Niets mocht baten. Toch Payt maar eens ingeschakeld. Met het idee, baat het niet dan schaadt het niet. Én we hebben afgesproken mochten wij het geld ontvangen, dan gaan we van de “winst” uit eten.
En zo geschiedde! Payt verzond voor ons een aanmaning, een smsje en een belletje en het geld stond tot op de laatste cent op onze rekening! Uiteraard wensen wij liever geen gebruik te maken van Payt, maar zodra het weer mocht voorkomen dat wij het niet geïncasseerd krijgen schakel ik Payt weer in. Kunnen wij vervolgens weer lekker uit eten!

John Sportel

BeepRoger

Payt is gewoon top! Wij hebben meerdere incassotrajecten gestart en ons geld gekregen van iedereen. Ik verwacht in de toekomst ook nog gebruik te zullen maken van jullie dienstverlening.

Raymond Wilders

Pocketmenu

Het debiteurenbeheer binnen RECRON dient per debiteur afgestemd te worden, omdat we binnen RECRON te maken hebben met leden in plaats van klanten. Met Payt hebben we deze flexibiliteit, omdat we onze leden de mogelijkheid geven een betalingsregeling aan te vragen die eenvoudig verwerkt kan worden in Payt. Het debiteurenbeheer wordt grotendeels uit handen genomen door Payt, maar als RECRON zijnde houden we wel de controle en dat werkt erg prettig en efficiënt. Daarnaast zijn we erg tevreden over de snelheid van antwoorden van de helpdesk.

Nelia Zadelberg-Kros

RECRON

MoneyBird wil haar klanten een duidelijke en transparante oplossing bieden voor het beheren van hun financiële zaken. Een goed debiteurenbeheer is daarom onderdeel van onze software. Het incassotraject is een logisch verlengde van debiteurenbeheer. Veel traditionele incassobureaus bieden geen transparante oplossing voor ZZP’ers en het kleine MKB. Payt biedt deze oplossing wel, daarom bieden we MoneyBird klanten een rechtstreekse koppeling met Payt aan.

Edwin Vlieg

Moneybird

Payt is een uitstekende oplossing voor debiteurenbeheer. Sinds de koppeling van onze financiele administratie met Payt is het aantal openstaande posten met zeker 70% gedaald.

Bart van Diepen

ZZP Nederland

Ik ben zeer te spreken over Payt. Door de wijze van presenteren naar onze debiteuren toe, en door de systeem ondersteunde herinneringscyclus, heeft het Alfa-college een grote vooruitgang geboekt in beheersing van haar debiteurenproces.

Hans Molijn

Alfa College

“We zochten naar een totaal oplossing voor onze administratie inclusief het debiteurenbeheer. De oplossing hebben wij gevonden in onze accountant ‘AccountAnders’ & Payt. Waar we in het verleden zelf onze debiteuren moesten opvolgen, daar maken we nu gebruik van Payt. Dit pakket neemt het debiteurenbeheer grotendeels uit handen. Het debiteurenbeheer verloopt hierdoor een stuk efficiënter. Payt heeft een directe koppeling met de financiële administratie en ook AccountAnders kan meekijken”.

Maurice Konings

Artu Napoli

Bij Pronamic houden we van een zorgvuldige maar ook nauwgezette procedure als het op betalen aankomt. Payt is het sluitstuk van ons betalingsproces. Op vriendelijke maar duidelijke wijze worden klanten gewezen op betalingsachterstanden.

Jan-Lammert Sijtsema

Pronamic

‘’Met Payt voegen we een nieuwe discipline toe aan ons online samenwerkingsplatform: vanaf nu kunnen ondernemers naast online boekhouden, facturen en bonnetjes inscannen en hun HR- & Salarisadministratie verwerken, ook hun online Debiteurenbeheer en incasso binnen één omgeving organiseren’’.

Gert de Jong

ctrl by Deloitte

Met Payt hebben wij een flinke tijdsbesparing in het debiteurenbeheer kunnen realiseren. Daarbij maken steeds meer cliënten gebruik van de mogelijkheid via iDEAL te betalen, waardoor facturen vaak al binnen een dag zijn voldaan.

Mi-Lou Ruigrok vd Werven

Phidra Accountants & Adviseurs

Als druk internetbureau zijn wij vooral graag bezig met het bouwen van websites en software. De administratie wordt dan al snel een ondergeschoven kindje. Dit bleek ook iedere keer als wij aan het einde van het kwartaal de balans op maakte. Bij sommige klanten blijven betalingen simpelweg te lang liggen. Het is dan zaak om daadkrachtig maar vooral ook correct op te treden.    Hiervoor hebben wij in Payt de ideale partner gevonden. Onze klanten ontvangen bij uitblijvende betalingen eerst een aantal herinneringen via Payt en daarna zetten wij onze vorderingen door naar een incassotraject. De berichtgeving van uit Payt naar onze klanten is duidelijk maar bovenal correct, hierdoor raakt de relatie met onze klant niet beschadigd en ontstaat het besef dat facturen nou eenmaal betaald moeten worden.   Het aanmaken van een incassozaak is zeer snel gedaan en buitengewoon eenvoudig! Wat ons betreft een absolute aanrader!

Marcel van Dijk

Wwwanted B.V.

De klantrelatie is binnen de accountancy van groot belang, maar ook hier geldt dat er voor onze dienstverlening wel betaald moet worden. Payt biedt een platform om het verzoek tot betaling vriendelijk doch dringend kracht bij te zetten. Doordat je zelf via het platform van Payt met de klant in contact treedt, houd je wel zelf de regie. Payt biedt voor ons een prima invulling van ons debiteurenbeheer.

Maarten Moes

Waack Accountants

Bij Call-in-One als VoIP aanbieder past een incasso procedure die de relatie voorop stelt en het maandelijkse facturatieproces versoepelt. Payt heeft zich bewezen om het gewenste resultaat te behalen. Wij gaan voor de langdurige relatie met onze klant en willen ook bij incasso ons inzetten om de relatie te behouden en de facturen betaald te krijgen.

Ben Hoetmer

Call-in-One

Leads2leads is zeer tevreden met de techniek enerzijds en de flexibele opstelling anderzijds van het team achter Payt. In de dagelijkse operatie hebben we nu meer overzicht en rust, minder wanbetalers door o.a. de simpele tool dat bij elke herinnering die wordt verstuurd de klant de optie krijgt om direct via iDEAL te betalen; en dat gebruik zie je daadwerkelijk toenemen. Wanbetalers zijn niet altijd slechte ondernemers; ze hebben het vaak gewoon te druk met dagelijkse beslommeringen en Payt lost dit zeer klantgericht voor ons op.

Patrick van Zandvoort

Leads 2 Leads

Payt werd ons aanbevolen door een ander bedrijf en biedt ons dé oplossing voor debiteurenbeheer. Het resultaat; meer tijd om ons bezig te kunnen houden met blije klanten. Met de dienst van EigenNummer.nl vraag je binnen 1 minuut een vast telefoonnummer aan voor 6,75 per maand, die wordt doorgeschakeld naar je mobiele telefoon. Onze dienst wordt vooral gebruikt door zzp’ers en kleine bedrijven die geen vaste telefoon hebben, maar wel de professionaliteit willen uitstralen van een groot bedrijf.

Hoewel het vaak niet met opzet is, komt het wel eens voor dat een betaling wordt gestorneerd. Doordat Payt gekoppeld is aan ons boekhoudpakket Twinfield, krijgen onze klanten op tijd een herinnering van eventuele openstaande facturen zonder dat er handwerk aan te pas komt. Daarnaast bied Payt ons de mogelijkheid betalingsafspraken eenvoudig te registreren en is managementinformatie realtime beschikbaar.

Wij van EigenNummer.nl zijn blij met Payt!

Mark Minnaard

Eigennummer.nl

“Sinds wij gebruiken maken van Payt online debiteurenbeheer is onze administratie erg overzichtelijk en hebben wij minder openstaande posten. Klanten betalen sneller en wij spenderen zelf veel minder tijd aan debiteurenbeheer.  Het personeel van Payt zorgt ervoor dat de opstartfase soepel verloopt. Het klantportaal werkt intuïtief en behoeft weinig support. Payt is een aanrader voor elke organisatie!”

Roelof Zweytzer

Amnez Telecom

Ik kan iedereen de Payt App aanbevelen, je kan gewoon door met dagelijkse werkzaamheden, terwijl Payt voor een minimaal bedrag de door jouw verzonden facturen in de gaten houdt. Voordat we van Payt gehoord hadden hebben we factoring (dure oplossing als je op basis van abonnementen werkt) overwogen omdat we onze groei moesten financieren. Door gebruikt te maken van Payt is de gemiddelde betaal termijn terug gedrongen van gemiddeld 60 dagen naar 30 dagen. Oh ja de service desk is top!

Edwin Sanderse

FYN