Payt wordt de nieuwe hoofdsponsor van FC Groningen

Payt nieuwe hoofdsponsor FC Groningen

Trotse Groningers

Payt wordt de nieuwe hoofdsponsor van FC Groningen! Vanaf september start de verbintenis tussen de twee partijen voor ten minste twee seizoenen, met een optie op een derde contractjaar. Payt neemt, na zes succesvolle jaren, de plek in van huidig hoofdsponsor Essent.

Payt neemt stokje over van Essent

Onbekenden van elkaar zijn we zeker niet; al sinds de oprichting van Payt sponsoren we de Groningse voetbalclub. Zo waren de stoelen en de uitingen op de dug-outs diverse seizoenen van het Payt logo voorzien. Daarnaast zijn we zeer tevreden shirtsponsor geweest tijdens de halve finale en KNVB-bekerfinale van 2015. Die samenwerking was en is altijd succesvol geweest. We hebben een heleboel plezier met elkaar gemaakt. Die positieve sfeer van plezier maken en relaties leggen, zetten we graag voort.

Zakelijk netwerk

Payt automatiseert het debiteurenbeheer van organisaties. Met behulp van slimme software zorgen we ervoor dat onze klanten sneller en eenvoudiger betaald krijgen. Dat doen we door het facturatie- en herinneringsproces volledig te automatiseren en tegelijkertijd de dialoog tussen bedrijf en debiteur te faciliteren middels een laagdrempelig communicatieplatform.
Payt is uitermate geschikt voor het zakelijke netwerk van FC Groningen en we willen dan ook graag zaken doen met deze ondernemingen. Directeur Sander Kamstra noemt het hoofdsponsorschap bij FC Groningen een geweldige kans en uitdaging: “Ik spreek namens het hele team van Payt als ik zeg dat wij er bijzonder trots op zijn dat we de nieuwe hoofdsponsor kunnen en mogen zijn van FC Groningen.”

“Kunnen omdat we nog een relatief jong bedrijf zijn en nu al in staat zijn deze grote stap te zetten. Mogen omdat FC Groningen een A-merk is waarmee wij ons graag identificeren. Het imago van FC Groningen sluit uitstekend aan bij de nuchtere kijk op zaken, die ook Payt kenmerkt. Wij hopen dat het succes met Payt op de voorkant van het shirt net zo groot zal zijn als op de achterkant ervan tijdens de bekerfinale van 2015!”

Ambitie

Ook commercieel directeur Robbert Klaver van FC Groningen is bijzonder trots op de nieuwe aanwinst. “In de huidige tijd valt het niet mee om een goede en ambitieuze hoofdsponsor aan je te binden als club. Na Essent is ons commerciële team er met Payt niettemin toch weer in geslaagd om een groeiend en bloeiend bedrijf als hoofdsponsor vast te leggen. Vooral de binding met Groningen is mooi, evenals de ambitie die het uitstraalt als relatief jonge onderneming.”

Download het persbericht

Publicaties