Simplicate

Waarom kiest Simplicate voor Payt?
Met de integratie van de software van Simplicate en Payt is het mogelijk om de verstuurde facturen vanuit Simplicate geautomatiseerd door te zetten naar Payt. Payt neemt vervolgens het debiteurenbeheer over en start indien nodig een (pre) incassotraject.

In Payt stel je simpelweg eenmalig in na hoeveel weken je geautomatiseerde herinneringen wilt versturen. Door de koppeling met je bank wordt automatisch gecontroleerd of de betaling is voldaan binnen de aangegeven betaaltermijn. En is dat niet het geval, dan verstuurt Payt dus de door jou ingestelde herinneringen.

Nadat jouw klant zijn factuur vanuit Simplicate heeft ontvangen, zorgt Payt automatisch (en namens jou) voor een strakke opvolging, waardoor je in de meeste gevallen al binnen enkele dagen over je geld beschikt. Simplicate houdt de betaalstatus bij en Payt doet het verdere werk! Bovendien mag je de bij jouw klant in rekening gebrachte incassokosten zelf houden! Er wordt je dus veel werk automatisch uit handen genomen. En: je communiceert heel eenvoudig met klanten over (openstaande) facturen via een online dossier waar zowel jij als de klant op in kan loggen en kunt reageren. Wel zo prettig!

Alle klanten van Simplicate kunnen de integratie met Payt eenvoudig (en gratis!) via de instellingen van Simplicate activeren. Ben je geïnteresseerd, maar nog geen klant van Simplicate? Dan kan je een proefaccount aanvragen en 14 dagen gratis gebruik maken van alle mogelijkheden, inclusief de koppeling met Payt.

Gerard Loode, Simplicate

Over Simplicate
Simplicate is de nieuwe standaard op het gebied van bedrijfssoftware die eenvoudig is in het gebruik en zich kenmerkt door zeer krachtige prestaties!

Simplicate is ‘online plug en play bedrijfssoftware’, met een hoge standaard voor dienstverlenende branches, zonder dat uitgebreide inrichting en consultancy noodzakelijk is. De software is aantrekkelijk geprijsd, behoeft geen installatie en biedt een uitstekende service op het gebied van onderhoud en ondersteuning.