Klant aan het woord: ilionx over Payt

Foto van een man die zit aan een tafel en op een tablet werkt

“Coppen besloot het betalingsproces uit te besteden aan Payt. “Met Payt is ons hele debiteurenbeheer gedigitaliseerd. Urenstaten, facturen, herinneringen en aanmaningen worden nu automatisch per e-mail en post verstuurd.” Mocht het tot een incasso komen, dan betaalt ilionx 19,95 euro per incassotraject, ongeacht het te innen bedrag. De gemaakte incassokosten die de schuldenaar moet betalen, ben je als bedrijf vaak kwijt aan het incassobureau. Bij Payt houdt u die zelf.”

Over ilionx IT Solutions

“Als ICT-dienstverlener stelt ilionx zich als doel organisaties succesvoller te maken met behulp van zijn kennis, ervaring, diensten en oplossingen. ilionx heeft uitgebreide expertise in uiteenlopende marktsegmenten: van overheidsbedrijf tot middelgroot MKB-bedrijf en van multinational tot internationaal opererend advocatenkantoor. Met de persoonlijke benadering en de branchespecifieke kennis van de medewerkers van ilionx hebben wij door de jaren heen al een groot aantal klanten uitstekend weten te helpen. ”

Sander Kamstra
Geschreven door Sander Kamstra LinkedIn profile
Sander Kamstra is directeur en één van de oprichters van Payt. Hij is ondernemer in hart en nieren. En werkt graag samen met mensen die net zo gedreven zijn als hij om succes te boeken. Door de juiste prioriteiten te stellen en slimme keuzes te maken.

Share this article

Gerelateerde artikelen

5 jaar shirtsponsor van FC Groningen
De laatste 5 jaar is Payt sponsor geweest van FC Groningen. Vanaf 2017 tot 2019 waren we hoofdsponsor van de club en daarna trotse shirtsponsor. Maar aan alle dingen komt een eind. Na dit seizoen stoppen we als sponsor van de club. Het is een prachtig avontuur geworden waarin we veel hebben geleerd. In dit artikel leg ik uit hoe wij als team tegen de initiële keuze hebben aangekeken en welke lessen wij onderweg tegenkwamen.
Foto van Jesse (Quooker) en Bert-Jan (Payt)
Interview Jesse van Hofwegen (Quooker): "Dankzij Payt meer consistentie en efficiëntie in het order to cash proces"
Waar Google een begrip is voor zoekmachines, zo is Quooker dat voor kokendwaterkranen. Met een sterk groeiende omzet nam ook de behoefte aan een consistenter en efficiënter credit management toe. In dit interview praat Marcel Wiedenbrugge met Jesse (Quooker) over hun credit management, de implementatie van Payt en de behaalde resultaten.
Een foto van twee mensen die elkaar een hand geven
Samenwerking Graydon en Payt: naar een effectief en geautomatiseerd debiteurenbeleid
Problemen helpen voorkomen door adequate informatie over uw zakelijke debiteuren. Hoe? Dat leest u in dit blog.